Ladies night

HEMMA!

Blev en lite galen kväll igår. Först var vi hos Angelica och hade tjejkväll, sedan drog vi ut. På tunnelbanan splittrades vi (tyvärr) och jag mötte upp Cilla på T-centralen medan de andra  tjejerna drog vidare till söder.

Tanken var att jag och Cilla skulle ha en lugn kväll. Vi är båda panka, så vi sa: "En öl. Bara EN öl, okej?!"
Och det höll vi faktiskt ganska bra, jag ska ut och köra idag så kunde inte ha en alltför hård kväll. Men sen när jag tänkte ta nattbussen runt ett så fick jag Cilla's klassiska hundögon på mig. "Snäääälla, en liiiten stund till bara. Sov hos mig, du får skjuts hem imorgon bitti!" Erbjudandet var för bra för att stå emot. Så jag sa okej, men bara EN timme till.

Halv fem var vi i säng. SUCK! Men vi sov ut precis lagom och åt en stor frukost, så jag känner mig som en normal människa nu. Som tur är, för om 20 min kommer jag befinna mig bakom ratten.

Har precis varit på killarnas match, som dom vann! Har fotat som en galning (700 bilder) och tänkte sätta mig och gå igenom dem nu. 

Hörs sen! / L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0