Jobb

Det går åt någonstans där det är väldigt väldigt varmt. Programmet skiter sig och lägger bokföringen lite där den själv vill. TACK, TUSEN TACK! grr.

Mia är ledig idag. (= tyst på kontoret= tråkigt).

Men imorgon är det halvdag, sen ska jag och pojkvännen till KOLMÅRDEN! Jag har aldrig varit där så jag fick det i födelsedagspresent. Åker lördag morgon (jag kör!!) och kommer hem söndag em. Har bokat in en djup ansiktsbehandling på 90 min, vi kommer bo på Vildmarkshotellet och åka safari och annat skoj. Ska bli så roligt!

Idag är det storrensning i källaren, roligt värre. Mina hörlurar har dessutom gått sönder.

Nej usch vad pessimistisk jag är. Vi hörs sen så ska jag försöka muntra upp mig själv tills dess.






Svit 501 mot Bråviken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0