Girls just wanna have fun

hej hej hallå

God morgon på er alla.

Lite dålig uppdatering på senaste tiden, jag ber om ursäkt för detta. Anledningen är den att jag har farit runt som en vante överallt och varit stressad över uppkörningen, men nu är jag här igen!

Igår kväll då. Stefan fyllde 20 så det blev rejält med partaj! Först en utsökt middag ute, sen började festen hemma hos mig och Martin. Kom lagom mycket folk, rätt folk också är värt att tillägga. Riktigt kul hade vi! (iallafall jag) Drack goda drinkar och lyssnade på Rasmus som sjöng och Sebbe som spelade gitarr. Bilder kommer! 

Vi pratade och drack och hade ytterst trevligt. Men att prata och lyssna på väldigt hög musik samtidigt är ingen bra kombination märkte jag. Förstörde rösten helt, idag kan jag knappt prata. Och när jag väl försöker så värker det i hela halsen. Aj. Men det är väl resutlatet av en lyckad kväll.

I morse (klockan ett) blev jag väckt av mamma som ringde och sa att hon skulle hämta oss om ca 15 min.
P-A-N-I-K! Kastade mig upp ur sängen och packade ihop det nödvändigaste, försökte väcka Martin men det var helt hopplöst. Waste of time. Jag stod och skrek (notera att jag dessutom inte hade någon röst kvar) så gott jag kunde, jag hoppade i sängen, jag skakade om honom, nöp honom i armen (?) men han vaknade ändå inte! Jag trodde nästan att han var död. Sen lagom tills mamma var utanför så vaknade han och ville mysa. Jahapp. Perfect timing. Han är som ett litet barn på mornarna. Helt bekymmerlös.

Jag fick ur honom att han skulle duscha och komma lite senare iallafall. Jag skulle ju kunna hämta honom (JAG HAR JU KÖRTKORT NU, TJOHOO) men det känns helt idiotiskt. Bilen får stå tills imorgon istället.

Ikväll ska vi vara barnvakter (kom på att jag glömde berätta det) åt min lillebror. Det innebär filmmaraton, massa godis och chips, läsk, god middag (kyckling, potatis, sallad och tzatziki), filtar, kuddar och mjukiskläder! M-Y-S

Lägger upp bilder lite senare, så kom tillbaka runt fem snåret. Måste betala en massa tråkiga räkningar nu.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0