Delad mitt itu

Jag vill åka nu nu nu. NU! Fast samtidigt inte. Vill ju inte åka ifrån alla som jag kommer sakna så mycket.
Suck. Och det är så himla stökigt här hemma. Men jag orkar inte städa. Jag orkar inte ens gå och ta bort sminket just nu. Herregud vilka i-landsproblem. Det är inte lätt när det är svårt.

Nu ska jag tänka om. Imorgon ska jag eventuellt träffa min nära vän S.B. Har saknat henne så mycket! Det var ju en hel vecka sen vi sågs sist! På fredag blir det bio med pojkvännen, han har äntligen gått med på att se en tjejfilm! (dock så säger dom i trailern att det är en tjejfilm....med action. Hm.)

På lördag ska jag och Martin gå ut på morgonpromenad med Grappa, Sebbes hund. MYS! Sen ska vi hänga på låset till IKEA, orkar inte med allt folk senare på eftermiddagen. Jag ska storstäda hemmet, Martin ska slänga skräp på tippen och sen ska jag fota på hans fotbollsmatch. Håller tummarna för fint väder!

Och söndag då? Tänkte kanske catcha up med en gammal vän, länge sedan sen vi sågs! Kl fem har Martin match igen, och jag har dyrt och heligt lovat att fota. Igen. 

Massa planer, I LOVE IT!  

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0