10 veckor kvar...

Vilken seg dag! Är så himla trött, skulle kunna somna på skrivbordet utan problem.

Det enda roliga som hände idag var att jag gav fel nummer till Mia's kund som ringde och sökte henne. Jag skulle ge honom hennes mobilnummer, så jag kollade upp det i mobilen och gav det till honom. När Mia sen kom tillbaka efter 15 min så sa jag att Peter hade sökt henne och skulle ringa henne på hennes mobil. Men han hade inte gjort den än. Så då sa jag: "Mia, visst slutar ditt nummer på 001?" Mia såg lite fundersam (dum) ut och sa: "Njaae jag vet inte. Nej det tror jag inte" Varav jag slänger ur mig: HA! Kan du inte ditt egna mobilnummer!?

Men jag kollar i min telefon för säkerhets skull, och då har jag gett Peter Mikas nummer. Mika är en väääldigt gammal kollokompis och låg precis under Mia i telefonboken. Då fick sig Mia ett gott skratt. Varav Peter ringer till kontoret (igen) och säger att Mika var ju en trevlig prick, men hon kunde inte riktigt ge honom den information han ville ha.

Mycket märkligt.

Nåja, snart ska jag åka hem och STORSTÄDA. Det ser för hemskt ut hemma. Skulle vilja ge mig ut och springa men har tappat rösten helt så det är nog ingen bra idé.

BACK TO WORK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0